Professioneel telefoneren salestraining

Sales opleidingen

Wat biedt de Salestraining Professioneel Telefoneren?

De telefoon is een veelgebruikt communicatiemiddel wanneer het gaat om klantcontact. Deze telefoontraining is op maat gemaakt en in de basis gericht op het vergroten van het salesrendement. Daarnaast kan deze training gebruikt worden om afstemming te bereiken in de wijze van aanpak binnen het team binnendienst, leren effectief te communiceren per telefoon (en e-mail), inspelen op de klant/klantgericht handelen, kansen bekijken n.a.v. de huidige offerte of het op een goede wijze naar buiten kunnen brengen van de identiteit van het bedrijf waarmee klanten het voordeel zien van uw product of dienst ten opzichte van de concurrent. 

Deze cursus wordt aanbevolen binnen het bedrijfsleven. Wanneer dit gewenst in, kan de cursus ook in-company worden aangeboden.

Ben jij dé geschikte kandidaat voor de Sales Professioneel Telefoneren cursus?

De opleiding is bedoeld voor telefonistes, secretaresses, medewerkers binnendienst en callcentermedewerkers.

Welke vooropleiding moet je hebben gevolgd?

Voor deze cursus is geen specifieke vooropleiding nodig.

Hoe ziet de Sales Professioneel Telefoneren cursus eruit?

Onderdelen uit het programma kunnen zijn:

- Vraag- en luistertechnieken;

- Melden en doorverbinden;

- Luisteren, doorvragen en samenvatten;

- Gespreksstijlen;

- Intonatieverschillen;

- Effectief communiceren;

- Gespreksdiscipline;

- Klachtenbehandeling en omgaan met conflicten.

Certificaat

De training wordt afgesloten met een toets en een persoonlijke beoordeling. Bij goed gevolg ontvang je een instituuts­certificaat.

Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via telefoonnummer 040-2485582 of per mail via info@delaatkenniscentrum.nl.

 

 

De cursus Professioneel telefoneren salestraining betreft een maatwerktraject. 

Wanneer start de Sales Professioneel Telefoneren cursus?

De cursus wordt in verschillende vormen aangeboden:
- Een avondopleiding (11 lesweken).
De avondopleiding begint om 19:00 uur en duurt tot 21:30 uur.

- Een (zater)dagopleiding (6 lesweken).
De (zater)dagopleiding start om 10:00 uur en duurt tot 15:00 uur.

De studiebelasting bedraagt ongeveer 2 uur per lesweek. Het startmoment van de cursus wordt in overleg vastgelegd.

Je kunt er daarnaast voor kiezen om zelf je opleiding in te delen per dagdeel. Je hebt dan bijvoorbeeld les van 09:00 tot 11:30 uur.

In alle gevallen wordt in goed overleg, met docenten en medecursisten, een lesplanning samengesteld. Dit zorgt voor een goede balans tussen werkzaamheden, privé, huiswerk en lesmomenten.

Tijdens de eerste les wordt de opleiding, in overleg met de groep, gepland. Deze planning wordt opgenomen in de leeromgeving.

Onderstaande data zijn een richtlijn. De definitieve startdatum en lestijd worden, in overleg met studenten, gepland.

Zit het startmoment van je keuze er niet bij? Je kunt je vrijblijvend inschrijven voor het flexibele startmoment. In het vak “opmerkingen” kun je het, door jouw gewenste, startmoment aangeven.

Ontmoeten we elkaar binnenkort op een van onze leslocaties?

Dit betreft een maatwerktraject. 

Heeft u interesse in de Sales Professioneel Telefoneren cursus? Neem contact met ons op via telefoonnummer 040-2485582 of per mail via info@delaatkenniscentrum.nl. Wij stellen graag een offerte voor je op.

StartdatumMaandVariantLocatie