Spring naar content

Welke opleidingsmogelijkheden heb ik met de scholingsvoucher? Deze week de categorie economisch-financieel-commercieel.

Opleiding Efficiënt en Klantvriendelijk TelefonerenU bent zich aan het oriënteren op een opleiding aan de hand van de kansberoepenlijst van het UWV.

Elke week behandelen wij een kansberoep. De artikelen vindt u terug onder het nieuwsitem. Deze week opleidingen die passen binnen de kansberoepen in de categorie economisch-financieel-commercieel. Hieronder vallen bijvoorbeeld beroepen als: commercieel medewerker binnendienst, callcentermedewerker, medewerker klantenservice, marketingmedewerker, online marketeer, accountmanager, assistent-controller en assistent-accountant. Deze week de opleidingen tot commercieel medewerker binnendienst, callcentermedewerker en medewerker klantenservice.

Een commercieel medewerker binnendienst is een onmisbare schakel in het in- en verkoopproces en is vaak in contact met klanten. U heeft vooral telefonisch contact met klanten en vervult vanuit die context vaak een vraagbaakfunctie voor klanten en collega’s. Naast de verkooptaken heeft u ook een belangrijke rol in de administratieve afhandeling van het offerte- en ordertraject. U kunt snel wisselen tussen werkzaamheden en daarbij geordend en nauwkeurig werken. U heeft gevoel voor interne bedrijfsprocessen en kan u verplaatsten in collega’s. U bent sociaal vaardig en commercieel ingesteld en heeft oog voor service aan interne en externe klanten. U kunt zich inleven in de klant aan de telefoon en stelt zich flexibel op richting de klant. Wanneer u de cursus LSSO Commercieel Administratief Medewerker heeft behaald, bent u uitermate geschikt om in de commerciële administratie aan de slag te gaan! Interesse in deze opleiding klik hier.

Een goede callcentermedewerker kent de basis van het telefoneren. U start daarom met de opleiding telefoniste/receptioniste. U bent het visitekaartje van het bedrijf waarvoor u werkt. U communiceert telefonisch en mondeling met klanten en bezoekers. Tijden de LSSO-opleiding Receptioniste/Telefoniste leert u alle vaardigheden om klanten en bezoekers goed te woord te kunnen staan. Uw communicatieve vaardigheden worden uitvoerig getraind.  Interesse in deze opleiding klik hier.

Een medewerker klantenservice geeft uitleg over diverse producenten, ondersteunt en helpt klanten, stimuleert klanten tot een extra aankoop en is verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van het klantcontact. Een erkende opleiding tot medewerker klantenservice bestaat niet, een opleiding die goed aansluit bij deze vacature is de opleiding tot commercieel administratief medewerker. Voor meer informatie over deze opleiding klik hier.

Volgende week meer informatie over de opleiding marketingmedewerker, online marketeer en accountmanager.

Meer informatie, neem contact met ons op.